Minor in Madrid - Reisverslagen van Lisanne Meurs - WaarBenJij.nu Minor in Madrid - Reisverslagen van Lisanne Meurs - WaarBenJij.nu

Minor in Madrid

Komend semester ga ik voor mijn minor Bedrijfskunde in Madrid studeren. M.b.v. deze site zal ik proberen om je een beetje op de hoogte te houden van mijn ervaringen en vorderingen.
Er zal snel een eerste blog verschijnen!:)
Tot schrijfs!

Recente Reisverslagen:

11 Februari 2011

Einde Erasmus

21 December 2010

La Nochevieja

03 December 2010

Bezoek!

30 Oktober 2010

Nu is het leven hier dan écht begonnen!

11 Oktober 2010

Nog even wachten...
Lisanne

Deze zomer ga ik zeven weken een talencursus Spaans volgen in Salamanca, een stadje ten Westen van Madrid. Ik ga deze cursus volgen, omdat ik a.s. schooljaar ter invulling van mijn Minor een semester in Madrid aan de Universidad Alfonso X El Sabio ga studeren. De colleges, literatuur en tentamens zullen allemaal in het Spaans zijn, waardoor het noodzakelijk is om Spaans te leren. Tijdens mijn verblijf woon ik bij een gastgezin. Zo hoop ik ook het dagelijkse taalgebruik en de gewoontes over te nemen. Op dit profiel zal ik mijn ervaringen en ontdekkingen met jullie delen.

Actief sinds 05 Juli 2010
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 35213

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2013 - 15 November 2013

Zuid-Oost Azië

25 September 2010 - 11 Februari 2011

Minor in Madrid

04 Juli 2010 - 11 September 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: